Sep 27, 2010

dalam hati ada taman

hey kenapa macam nie??
sat2 nak senyum sampai ke telinga.
hati tgh berbunga-bunga.

tak salah kalau kita menyukai seseorang.
normal laah sebab kita punya feeling.
aku pun tak terlepas dari benda alah tu.
alaaa, simpan diam2 suda.
nak kena bgtawu ke benda tu kat orang lain? atau si dia?
TAK PAYAH. itu rahsia dunia akhirat.

cuba tanya; apa sebab aku suka dia? kenapa aku pilih dia?
jawapannya, ENTAH.
aku suka dia tanpa sebarang sebab.
aku lihat dia tanpa sebarang tanggapan.
aku mati kutu bila berdepan dengan dia.
aku berdebar bila bersebelahan dengan dia.
aku kelu bila mula berbicara dengan dia.

Haishh!!
aku tak paham kenapa aku begini.
kata hati ini adalah cinta.
aku menafikan.
kerana aku tahu
aku tidak layak untuk itu.
kerana aku tahu
aku hanya bertepuk sebelah tangan.
dan yang lebih penting
dia tidak sedar akan kehadiran aku.

haha, jiwang tak??
euww.. geli gila tulis entri mcm nie.
sumpah kelakar.
oke fine. jgn gelak lebih-lebih.
ahahaha ;)

p/s: to mr. a, terima kasih kerana sudi memenuhi ruang hati ini (:

No comments:

Post a Comment