Mar 18, 2011

rasa macam dah tamat, tapi..

Dunia belum berakhir, jika kau tinggalkan aku... (nyanyi sikit)
Hmm, lately jarang update belog nampak. Memanglah, kalut dok study last minute, final exam. Fuhh, sudah lepas. Alhamdulillah. Susah ka senang, tatau nak habaq. Kita tengok jelah results nanti macam mana. 


Rasa macam dah tamat, tapi... ada lagi yang perlu diselesaikan. Bila hitung-hitung balik, banyak lagi benda yg aku perlu buat. Aku berfikir sejenak ketika malam dingin, duduk lepak lepak menunggu ikan makan umpan sambil disapa angin bayu laut. Apa nak jadi dengan hidup ini kalau aku belum punya hala tuju yg betul? Ahh, tak boleh jadi nie. Aku kena bertindak, melakukan perkara=perkara yg masih dalam senarai perlu dilaksanakan dengan segera. Belum terlambat, masih ada waktu :)

Tenang di sini. Kalau boleh nak datang lagi :)

No comments:

Post a Comment