Apr 27, 2011

Anda ni berseni ke?

Hekk!! Soalan si penemuduga menikam sanubari sungguh.
-______________-

Menurut firasat aku, harapan untuk berjaya mungkin 50% saja kot.
Hasil seni aku kurang WOW macam calon-calon yg lain.
Lagi mengharukan aku cuba mempotretkan wajah si penemuduga di white board.
Penemuduga: tak macam muka saya pun.
Calon D: err, yaka? mungkin ni wajah tuan masa muda muda dulu. *erk mati aku

PS: Aku tau ramai yg doakan aku supaya tak pergi maktab perguruan atas alasan yg baik. Terima kasih(:

3 comments:

  1. dal! kau nk pergi maktab ? biar betul! nak masuk sem 3 dah kot.

    ReplyDelete
  2. dal! ni cerita zaman bila doe? mengelirukan.

    ReplyDelete
  3. Cik Nyna: Baru p interview. Kalau ada rezeki dpt aku p la.
    Edy: It's happen on that date la :) Zaman bila apanya.

    ReplyDelete