Aug 11, 2011

Betul ke ni??

Hari ni betul-betul menguji hati dan perasaan. I need a shoulder to cry on. Ibu? Dengar suara ibu melalui phone pun hanya tangisan yang mampu aku bunyikan. Letak phone, tanpa sebarang kata. Kawan? Sebab kawanlah aku menangis. Lemahnya aku. Malu rasanya.

Perlu untuk kita tahu. Tak semua orang sempurna. Tak semua orang pandai. Tak semua orang mampu dalam membuat segala hal. Tak semua orang boleh terima benda baru. Tak semua kawan boleh dibuat kawan. 

Bersyukurkah aku dengan nikmat yang aku ada sekarang? Melihat yang lain yang masih ada 'kekurangan' dan melihat yang lain juga dalam keadaan begitu 'selesa', membuat aku terfikir. Tuhan jadikan kita yang serba 'lebih' untuk melengkapi kita sedia 'kurang'.

p/s: Perjumpaan bersama Miss Fatin tadi betul-betul memberi pengajaran. Terima kasih :')  *ayaq mata jatuh lagi. 

No comments:

Post a Comment