Dec 16, 2010

penangan sang lipas yang kacak

comel tak lipas kat atas nie? kalau comel macam nie dah lama aku bela. haha :)

Ini kisah bilik F4-03-11. Kecoh betul tadi. Macam kena serang dengan tentera taliban. Padahal lipas yang kacak lagi comel datang melawat je pun. Menjerit macam orang kena histeria, terlompat-lompat atas kerusi pulak tu. Haih. Kalau lipas tu ada hati dan perasaan dah lama lipas tu gelak berguling-guling. Mana tak nya. Lipas kecik, manusia besaq kedabak! Nisa muka cuak macam nak nangis. Farah terlebih bijak sembur lipas guna fabric starch. Dah pening pening lipas jadinya. So, sebagai penyelamat keadaan yang semakin tegang aku bertindak sebagai HEROIN. hohoho. Ini sangat best. Campak segala benda kat lipas tu. Tak juga mati. Lastly, amek penyapu katok katok lipas tu secara beregu. Hee, mati syahid sudah lipas kacak itu. tapi kan, tapi kan.. Afa kata aku comel pukul lipas tu. Haha, boleh pulak macam tu. Aku punya laa rasa bersalah jadi pembunuh versi kejam. Berdosanya aku :|

p/s: mood hindustan dah mai dah. now tengah tengok mujhse dosti karoge :DD

No comments:

Post a Comment