Feb 4, 2011

BFF lama v. BFF baru

Wujud kah istilah BFF lama dan BFF baru? Itu bahan yg dibualkan aku bersama 'BFF lama' aku sebentar tadi. Masing-masing mengatakan kami punya kawan baru, di tempat yg baru. Bukan patah tumbuh hilang berganti. Bukan mencari pengganti. Tapi lumrah hidup. Sentiasa mencari kawan. Itu saja. Berkawan biaq berjuta trilion, berkasih biaq satu.Tapi, aku masih tak paham kenapa ada lagi orang yg tak paham dunia berkawan dan adat berkawan. Paham tak apa aku cakap ni? Maap kalau ada sedikit berbelit di situ ^^


aku MUS PUTERI FATIN 
haa, yg ni laa 'BFF lama' aku. 
Saling berpesan antara satu sama lain.
"kalau kita tak contact sehari, seminggu, sebulan ka nanti,
Bukan bermakna lupa tau. Mungkin sedikit/sebanyak busy"


 tiga orang macik sedang bersiap nak terjah rumah 'orang yg tak paham erti kawan'
Kami mahu penjelasan. mahu catit dalam blog. HAHA ^^


 ini anak Puteri. eh bukan, anak saudara Puteri.
Datang ziarah baby baru lahir selepas menjadi tetamu tak diundang
di rumah 'orang yg tak paham erti kawan'
 DAN !
baby ini babies !!!!
TWINS. orang kedah kata, KEMBAQ ^^
 saya suka. saya suka.
<3
p/s: baby A dan baby B (aku dah lupa nama babies ni),
bila besaq nanti cari la kawan yg tahu erti kawan yaa.
jangan nakal nakal ^____^

2 comments: