Jan 8, 2011

hari orang tua (:


SELAMAT HARI LAHIR SITI NABILA BINTI AHMAD
19 tahun sudah kamu :PP

rasanya kita kenal dah agak lama. since form one kot. kat sultanah bahiyah kan. aku tau hang sure tak berapa kenal aku sgt time tu. yelah, aku sekolah situ kejap je kan. tapi aku ingat sgt kat hang. budak gangster yg nama dia selalu kena panggil. gelaran NBA. tak sangka jumpa balik kat sini, UiTM Merbok. yang paling tak sangka kita sekelas dan boleh pula jadi best friend kan. haha. dunia dunia :)

nak tau tak? hang orang yg paling pelik aku pernah kawan. gelak kuat, nangis kuat, kenakan orang lagilah kuat. pasal plan malam tadi, jenuh otak memikir mcm mana nak kenakan hang. orang mcm hang dah expert buat prank mestilah boleh hidu apa yg kami nak buat kan. hee~ tidoq awal la konon malam tadi. takut la tu. padan muka kena juga. hihi. err, nak tau ka ramuan yg aku simbah kat hang semalam tu? huhu, [teloq+tepung+kulit kacang+rumput] simple saja. aku tak la kejam sgt nak buat dajey kat hang. aku tak sehebat hang dalam bab bab kenakan orang nie. anda juara!! HAHA

sorry la, sebab nak plan benda nie hang sedikit terkilan dengan aku. first, aku tipu kata nak buat slide sama-sama. aku ckp nak naik bilik tidoq kan. actually aku kuar ngn jiha beli barang. second, aku maya jiha mimi datang bilik hang lambat. ingat kami sombong la apa la, tak ingat birthday hang la kononnya. padahal kami tgh pikiaq macam mana nak bawak turun hang kat bawah sat lagi. tu yg lambat sikit. maap ye ^^

I LOVE YOU, NABILA BINTI AHMAD [NBA]


No comments:

Post a Comment