Jan 22, 2011

sakit

minggu nie minggu aku sakit. 
seperti yg tertera di atas dan tajuk entri; SAKIT
dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki *ops, over pula*

Ahad - Khamis
sakit otak, belajar melebihi kapasiti.
nak kata skor jawab test, tak pun!
Khamis dan Jumaat
sakit perut serta hati bersama jiwa raga. 
berkaitan dgn emotion sikit, biasa la tu bila teeett..
Jumaat malam dan hari ini, Sabtu
sakit kepala sangat sangat.
petanda yg sedia ada, nak DEMAM

okayy, nie memang minggu sakit aku. apa yang aku boleh buat saat nie, berguling-guling atas katil sambil tarik tarik rambut sebab kepala berdenyut tahap terok tadak dahh! boleh pula adik aku tanya; sakit rasa macam nak mati ke angah? Haih, mana la aku tau sakit nak mati tu mcm mana. Ajal maut di tangan tuhan adik. 

Baru aku sedar selepas terfikir. kenapa nak marah marah kalau sakit. Allah bagi kita sakit supaya kita doa kat DIA minta sembuh. Supaya kita tak lupa Allah itu maha Penyembuh segala penyakit.

4 comments: